Ez egy előző félévben kiírt, archivált téma.
A virtuális valóság (VR) játékok és alkalmazások az elmúlt években robbanásszerűen terjedtek el. Azonban néhány VR játékos panaszkodik olyan mellékhatásokra, mint a \"motion sickness\". Ez a jelenség főleg akkor jelentkezik, ha jelentős késleltetés van a mozgás (fejforgatás, lépés, kézmozdulat) és az ennek hatására megjelenítendő frissített kép között. A jelenség több embernél fejfájást, hányingert, szédülést okozhat. Az eddigi kutatások főleg a fejmozgás késleltetésére fókuszáltak, azonban nálunk a hallgatóknak lehetőségük van egy KAT Walk C2+ VR futópad használatával egyéb mozgások vizsgálatára is. A hallgató feladata, áttekinteni a \"motion sickness\" jelenségét, annak kialakulását és tüneteit, valamint egy VR alkalmazás használatával vizsgálja meg a különböző késleltetések hatásait.